Trikuharri Elkartea  Soziokulturala

- CULTURA Y MEDIOAMBIENTE -

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Que es este juego?

Qué es este juego y cuáles son sus fines.

Esta novedosa actividad ha sido creada con el único fin de recaudar fondos para diversas asociaciones benéficas y actividades sociales.

También queremos dar a conocer lugares y rincones con encanto de nuestro pueblo o ciudad a gente local o gente de otras localidades.

Un juego que se puede disfrutar con amigos o en familia.

Emoción, entretenimiento, compañerismo y diversión son los valores que queremos hacer vivir al participante en esta novedosa experiencia.

Damos a conocer una pequeña parte de nuestra cultura vasca y nuestra mitología, que reflejamos en esta edición.

¿Que es este juego? Habrás oído hablar de juegos reales y en vivo.

¡Eso hacemos nosotros!

Y si no has oído hablar de este evento de supervivencia no te preocupes, nos veremos en la próxima y tendremos la oportunidad de jugar juntos, asustarnos y por qué no, también nos darás la ocasión de aniquilarte. O no.

Nos sorprendería gratamente que fueras capaz de resistir las 6 horas que dura el juego, superando todas las pruebas y sin ser atrapado por ningún alma en pena.

¡No suele ser fácil! En cada rincón, nuestros actores desarrollan parte del guion en un escenario mitológico, en el que los participantes deben procurar luchar con los “buenos” y ganar a los “malos”. Y todo ello con la suficiente estrategia como para evitar que nuestras adorables almas en pena les impidan conseguir sus objetivos.

No gana quien más corre sino el más ingenioso desentrañando cada una de las pruebas que elaboramos en todas las ediciones.

Gana el que mejor sabe pasárselo bien y adentrarse en el mundo de ficción que construimos en nuestra edición, porque ese es nuestro objetivo.

Queremos que el participante sienta qué es el protagonista de su propia película.

Y no escatimamos en detalles. Contamos con un equipo de maquilladores especializados que consiguen que las almas en pena y los actores nos den verdadero miedo.

Además, durante el transcurso del juego y si los participantes son alcanzados por el eje del mal y pasan a ser almas en pena o los malos de la película, tienen la posibilidad de caracterizarse como tal para vivir la experiencia desde el otro lado.

Nuestros juegos duran siempre 6 horas. Aunque te hayan matado.

¿Quién dijo que los muertos no eran capaces de sobrevivir? ¡Pamplinas!

El attrezzo que montaremos en cada juego te hará olvidar del día en el que vives.

Te tendrán que volver a preguntar tu nombre de nuevo. Incluso en que año estás. Buscamos el máximo realismo, por eso nos esforzamos en convertir escenarios reales en ficción con nuestro equipo de producción.

En Trikuharri pensamos que para salvarnos del fin no hay que reparar en gastos e ideas.

Escena inicial: Es el comienzo de la trama. Los actores introducen el argumento mediante una puesta en escena en la que intervienen los personajes de la noche.

Los personajes y ficciones tienen continuidad en edición. Se realiza al comienzo de cada edición y suele tener algún “factor sorpresa” para motivar la acción y participación de los supervivientes/participantes durante el juego. Al mismo tiempo, se dan algunas claves que sirven para jugar correctamente durante toda la noche.

Escena final: Será uno de los momentos más épicos para nuestros participantes. Es el desenlace de la trama de la noche y siempre suele haber un elemento sorpresa para nuestros supervivientes. Escenas de la trama: En cada trama hay varios actores que recrean los principales elementos dramáticos del guion, a la vez que someten a varias pruebas a los participantes. Suelen ser acertijos y pruebas físicas que los supervivientes deben superar para pasar a la siguiente escena. No estarán marcadas en ningún mapa, con lo que los participantes tienen que utilizar su ingenio para averiguarlo interactuando con los actores y tomando parte del juego como otro más.

¡Almas en pena! Muchas almas en pena Es uno de los mayores atractivos del evento. Mientras los participantes superan cada escena/prueba, han de intentar no ser cogidos por las almas en pena y de esa manera morir y convertirse en una de ellas. Si te pillan y matan, te convierten en alma en pena y deberás pasar por checkin para que te maquillen y preparen para seguir el juego del lado contrario.

A partir de entonces estaréis a las órdenes de un monitor de grupo de almas y deberéis ser estrategas para terminar con los participantes. Esperamos que las tres cuartas partes de los participantes acaben muertos como almas en pena.

Hay dos tipos de almas en pena; las que acojonan y no corren mucho y las que son de la organización y corren que se las pelan. Suelen ser personas preparadas y con habilidades incluso de parkour.

Ambientación y attrezzo: El escenario es una localidad, pero buscamos rincones propicios para cada escena y ambientamos la escena con los elementos más impactantes para el concursante.

No escatimamos en sangre, prótesis, vísceras y elementos propios para el evento.

Zonas seguras: Son zonas marcadas donde los supervivientes se pueden refugiar y las almas en pena no pueden entrar. Puedes acceder a ellas en caso de necesidad o para tomarte un respiro, pero no puedes esconderte mientras eres perseguido por un alma en pena, o te matara. Suelen ser bares o sociedades de la localidad en cuestión colaboradores del evento.

 

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Zer da jolas hau eta zein dira bere helburuak. Jarduera berritzaile hau ongintzako hainbat elkarterentzat eta jarduera sozialentzat dirua biltzeko helburu bakarrarekin sortu da. Era berean, gure herrian edo hirian xarma duten leku eta txokoak ezagutzera eman nahi dizkiegu bertako edo beste herri batzuetako jendeari. Lagunekin edo familiarekin goza daitekeen jolasa. Emozioa, entretenimendua, adiskidetasuna eta dibertsioa dira parte-hartzaileari esperientzia berri honetan biziarazi nahi dizkiogun balioak. Gure euskal kultura eta mitologiaren zati txiki bat ezagutzera ematen dugu, edizio honetan islatzen duguna. Zer da jolas hau? Joko errealak eta zuzenekoak entzungo zenituen. Hori egiten dugu guk! Eta biziraupen-ekitaldi honen berri izan ez baduzu, ez kezkatu, hurrengoan ikusiko gara, eta aukera izango dugu elkarrekin jolasteko, beldurtzeko eta zergatik ez, suntsitzeko aukera ere emango diguzu. Edo ez. Atseginez harrituko ginateke jokoak irauten duen 6 orduei aurre egiteko gai bazina, proba guztiak gaindituz eta inongo arima penatuk harrapatu gabe. Ez da erraza izaten! Txoko bakoitzean, gure aktoreek gidoiaren zati bat garatzen dute agertoki mitologiko batean, non parte-hartzaileek "onekin" borrokatzen eta "gaiztoei" irabazten saiatu behar duten. Eta hori guztia gure arima maitagarriek beren helburuak lortzea galaraz ez diezaieten adinako estrategiaz. Korrika gehien egiten duenak ez du irabazten, edizio guztietan egiten ditugun proba guztiak argitzen dituenak baizik. Ondo pasatzen eta gure edizioan eraikitzen ari garen fikziozko munduan sartzen ondoen dakienak irabazten du, hori baita gure helburua. Parte-hartzaileak bere filmaren protagonista zer den sentitzea nahi dugu. Eta ez gara xehetasunetan ari. Makillatzaile espezializatu talde bat daukagu, arima penatuek eta aktoreek benetako beldurra ematea lortzen duena. Gainera, jolasean zehar, parte hartzaileak gaizkiaren ardatzera iristen badira eta arima penatuak edo filmeko gaiztoak izatera pasatzen badira, halakotzat hartzeko aukera dute, esperientzia beste aldetik bizitzeko. Gure jolasek 6 ordu irauten dute beti. Hil bazaituzte ere. Nork esan zuen hildakoak ez zirela bizirik irauteko gai? Pamplinas! Joko bakoitzean muntatuko dugun attrezzoak bizi zaren eguna ahaztaraziko dizu. Zure izena berriro galdetu beharko dizute. Zein urtetan zauden ere bai. Errealismorik handiena bilatzen dugu, horregatik saiatzen gara benetako agertokiak fikzio bihurtzen gure produkzio-taldearekin. Trikuharrin pentsatzen dugu azkenetik salbatzeko ez direla gastuak eta ideiak konpondu behar. Hasierako eszena: bilbearen hasiera da. Aktoreek gaueko pertsonaiek esku hartzen duten eszenaratze baten bidez sartzen dute argumentua. Pertsonaiek eta fikzioek jarraipena dute edizioan. Edizio bakoitzaren hasieran egiten da, eta "ezusteko faktoreren bat" izaten du bizirik atera diren/parte hartu duten pertsonen ekintza eta parte-hartzea motibatzeko. Aldi berean, gau osoan behar bezala jolasteko balio duten gako batzuk ematen dira. Azken eszena: gure partehartzaileentzat unerik epikoenetako bat izango da. Gauaren bilbearen amaiera da, eta beti izaten da elementu sorpresa bat bizirik dirautenentzat. Bilbearen eszenak: trama bakoitzean, gidoiaren elementu dramatiko nagusiak birsortzen dituzten hainbat aktore daude, eta, aldi berean, zenbait proba egiten dizkiete parte-hartzaileei. Asmakizunak eta proba fisikoak izaten dira, eta bizirik daudenek gainditu egin behar izaten dituzte hurrengo eszenara igarotzeko. Ez dira inongo mapatan markatuta egongo, eta, beraz, parte-hartzaileek beren asmamena erabili behar dute hori jakiteko, aktoreekin elkarreraginean eta jolasaren zati bat beste bat bezala hartuz.Arima penatuak! Arima penatu asko Ekitaldiaren erakargarririk handienetako bat da. Parte-hartzaileek eszena/proba bakoitza gainditzen duten bitartean, arimek penatan ez harrapatzeko ahalegina egin behar dute, eta horrela hil eta haietako bat bihurtu. Harrapatzen bazaituzte eta hiltzen bazaituzte, arima penagarri bihurtzen zaituzte, eta checkin-etik pasatu beharko duzu makillatzeko eta beste aldeko jokoari jarraitzeko prestatzeko. Ordutik aurrera, arima-taldeko begirale baten aginduetara egongo zarete, eta estrategikoak izan beharko duzue parte-hartzaileekin amaitzeko. Parte hartzaileen hiru laurdenak arima penatuak bezala hilda amaitzea espero dugu. Bi arima mota daude atsekabean: asko harrapatu eta korrika egiten ez dutenak, eta antolakuntzakoak izan eta zuritzen dituztenak. Pertsona prestatuak izaten dira, eta parkour trebetasunak ere izaten dituzte. Girotzea eta attrezzzoa: eszenatokia herri bat da, baina txoko egokiak bilatzen ditugu eszena bakoitzarentzat, eta lehiakidearentzat zirraragarrienak diren elementuekin girotzen dugu eszena. Ez ditugu odolean, protesietan, erraietan eta ekitaldirako berezko elementuetan eskatimatzen. Eremu seguruak: eremu markatuak dira, non bizirik daudenak babes daitezkeen eta arima penatuak ezin diren sartu. Behar izanez gero, edo atseden hartzeko, baina ezin zara ezkutatu arima baten atzetik zabiltzan bitartean, edo hil egingo zaitut. Herriko tabernak edo elkarteak izan ohi dira, ekitaldiaren laguntzaile.